Stop inselatoriei Saralex

Plangeri, model plangere catre autoritati

Posted in Uncategorized by stopsaralex on February 19, 2009

Faceti plangeri pentru fiecare institutie in parte :

- Catre Inspectoratul judetean de politie a judetului -responsabila cu legalitatea operatiunilor economice ale caselor de schimb valutar- program de depunere 8-16.30
- Catre Oficiul National al Registrului Comertului-responsabila cu legalitatea operatiunilor economice ale caselor de schimb valutar
- Catre Administratia fiscala-responsabila cu legalitatea operatiunilor economice ale caselor de schimb valutar
- Catre Primaria orasului-responsabila cu autorizarea punctelor de lucru si a sediului caselor de schimb valutar -program la Timisoara 9-16.30 si martea pana la ora 18
- Catre Banca Nationala a Romaniei -responsabila cu autorizarea caselor de schimb valutar-program 9-13

Model plangere folosit de mine personal:
IN ATENTIA INSPECTORATULUI JUDEŢEAN DE POLIŢIE TIMIS
N ATENTIA Serviciul pentru Lupta Antifrauda

PLANGERE

Subsemnatul …….. , domiciliat in …………. , CI SERIE ….. NR. ………, CNP

Formulez prezenta plangere impotriva faptuitorului SC SARALEX GRUP SRL,
sediu social Intr. Ulmeni 5-7 BUCURESTI, CUI 16828922, Nr. Inreg. Reg.Com.
J40/16184/2004 , punct de lucru Timisoara, B-dul Revolutiei Din 1989 ,
pentru savarsirea faptei de inselaciune si/sau furt calificat.

Motivele plangerii:

In fapt, la data de ………, ora ……., locul punct de lucru casa schimb
valutar TIMISOARA, B-dul Revolutiei Din 1989 , faptuitorul ,avand afisat
un curs de schimb inselator, in speta 4,3 lei per euro, a cumparat suma de
…x…. euro de la persoana mea, la un curs diferit de cel afisat ( si anume
3,42 lei per euro ); prezentandu-mi spre semnare un document pe care din
increderea pe care o aveam in societatea autorizata de catre BANCA
NATIONALA A ROMANIEI nu l-am citit ,am semnat acest document.
In momentul prezentarii cantitatii de bancnote presupus echivalente cu
suma de euro data la schimb, moment in care mi s-a furnizat si bonul fiscal
aferent schimbului valutar, mi-am dat seama de cursul pe care mi l-a impus
aceasta societate ( deoarece daca as fi stiut acest curs nu as fi semnat
documentul si nu as fi continuat operatiunea economica de vanzare ); in
acel moment am cerut returnarea banilor mei (cei ….x….euro) . Casierita a
refuzat, motivand ca s-a eliberat bonul fiscal si operatiunea nu poate fi
anulata.
Prejudiciul pe care faptuitorul mi l-a creat este de minim …x… RON , si se
compune din diferenta sumei pe care mi-au prezentat-o si suma pe care o
puteam obtine de la orice banca sau casa de schimb valutar care nu practica
inselaciunea.
Doresc de la aceasta societate sa se anuleze tranzactia nedorita cu dansii,
si sa mi se returneze cei …x… euro/dolari , eu returnandu-le valoarea pe care mi-au
dat-o in schimb.
De asemenea doresc de la institutia dvs. sa nu permita practicarea de
fapte ilicite in cadru organizat si legal, precum si sa pedepseasca
agentii economici care practica inselaciunea, prin interzicerea dreptului
a continua activitatea pe care o desfasoara in acest moment.
Rog investigati aceasta cauza, si dispuneti masurile necesare pentru ca
inselaciunea sa nu mai continue.
Va stau la dispozitie pentru orice informatie necesara inceperii
demersurilor dvs impotriva acestei societati . la telefon …. sau
….,email …….

Data Semnatura reclamantului

13 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kristopher said, on April 15, 2014 at 6:04 pm

    We are a bunch of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your web site provided us with helpful information to work on.
    You’ve done an impressive process and our whole community will
    probably be thankful to you.

  2. anonim said, on March 10, 2014 at 6:55 pm

    buna seara
    as dori sa fac o plangere, impotriva unei societati,
    Catre ce institutie trebuie sa ma adresez?

  3. gil said, on October 24, 2012 at 12:48 pm

    In fapt, la data de 10.08.2012, ora 10:57 , locul de la Piata Unirii unde intoarce tranvaiul 32. Fiind impreuna cu colilul meu de 1 si 8 luni am fost acostata de un barbat pe nume Razvan angajat al firmei SC ROYAL FLY AGENCY SRL, (agentia de publicitate ) sa merg sa fac poze cu baietelul meu pentru reclame. La inceput am ezitat pentru ca nu mi se parea in regula, dar el a insistat asa de mult si facand reclama asa de bine , mi s-a parut OK . mai ales ca sediul era aproape de locul de unde acosta mama cu copii pentru reclama. Am mers la sediul respective si mi s-a parut foarte de treaba directoare si secretara acestei institutii. Mi s-a spus sa platesc suma de 700 ron taxa pentru servicii, adica pentru a trece de comisie “chipuriile”si pentru a primi oferte. Am platit acea suma atuncii , am primit bon fiscal si mi s-a comunicat sa revin a doua zi pentru a vorbi cu d-na directoare. In aceea zi era o fata care a facut poze cu baietelul meu 2 (poze). Am revenit a doua zi cu Luca baietelul meu pentru a vorbi cu d-na directoare. Surpriza a fost cand am intrat in birou d-na directoare era aceea fata cu o zi in urma , care facuse poze. Directorul era fata care facea si poze si vorbeam cu ea despre contract. Contractul era pe 1 an de zile, dar eu nu aveam voie la nici o copie. Mi s-a parut ciudat. Am trecut peste aceea suspiciune si tot in aceea zi mi-a spus ca daca vreau sa merg cu copilul mai departe pentru a face poze in televiziune , poze cu d-na Stela Popescu, D-nul Arsinel , Adela Popescu etc. nume de vedete ma costa 200 de Euro pentru sedinte. Le-am cerut socoteala pentru inselaciune si pentru ca isi bat joc de personae mai ales de mame cu copii , care au platit aceasi suma ca mine, si nu vor sa-mi restituie banii. Am gasit pe forum despre aceasta firma intre timp si alte personae care au fost inselate de aceasi indivizii , dar din pacate prea tarziu. Au spus ca pot sa fac plangere degeaba, pentru ca au mai facut si alte personae si nu vom rezolva nimic, ei continu sa insele oamenii de tote varstele .Doresc de la aceasta societate sa nu i se mai permita sa functioneze , inseland atatea personae, si mai ales mame cu copii, viata este si asa de grea mai ales cand cresti un copil, dar sa mai fii si inselat este groaznic.

    • dana said, on November 22, 2012 at 6:00 pm

      cautati-ma

      • rusu dana said, on June 20, 2013 at 1:33 pm

        in legatura cu inselaciunea facuta de Royal Fly agency sa dorii sa fac in comun cu alti pagubiti sub indemnul avocatului meu o plangere penala ma putetu pune in legatura cu ei sau dati- mi un sfat multumesc

    • rusu dana said, on June 20, 2013 at 1:30 pm

      sant in ceasi situatie numai ca eu am fost si mai infantila am achitat si cei 200 de euro ,ce a-ti facut dati-mi si mie un sfat sant foarte multi inselati de aceasta firma ar trebuii sa ne unim sa sa facem o plangere penala

  4. Mihaela said, on May 2, 2012 at 10:17 am

    Pe mine m-a inselat rau de tot un escroc de la TYB ACTIVE SRL din zona Garii Obor. Am raspuns unui anunt la unul care cumpara marci sau shilingi austrieci (am un unchi care a muncit in germania si s-a intors in tara, la citeva luni a murit… cind am facut curat in casa care am mostenit am gasit suma de 23 mii DM, dar intre timp s-a trecut in Germania la EURO :(( ). I-am dat banii acestui escroc (Ivan catalin ,parton la TYB ACTIVE ) care mi-a dat 3200RON. L-am rugat sa schimbe acesti bani in EURO si mi-a luat un comision de 5% “comision de deranj” dupa cum spune. Dupa un drum la politie unde mi-a demonstrat ca ii era ruda comisarul IVAN de la circa 9 , am abandonat aceasta lupta. Ajuns in Italia am avut inca un atac de inima, banii, asa putini care ii primisem erau FALSI.. apoi am aflat ca hirtia de la DM si shilingi este cea de la EURO… de asta avea nevoie de bani vechi… Acum nu mai stiu ce sa fac…

  5. wrong man said, on December 5, 2011 at 9:12 am

    Si eu am fost tepuit! Am dat din intaplare peste cele de aici, desi dupa cativa ani, dar mi-a adus aminte de cum dintr-un pic ajungeam in puscariile din Romania… in 2007 prin februarie am schimbat in Arad la o casa de shimb ultracentrala o suma foarte mare de euro… am aflat ulterior ca patronul era bulgar! Mi-am luat o teapa din care un om cu un venit mediu in Romania nu si-ar fi revenit un an-doi cel putin! Am fost la PC, am scris, am reclamat la Politie… O incasasem iremediabil… Chestia e ca in momentul cand am vociferat cand mi-am dat seama ca am fost tras pe sfoara m-am trezit luat pe sus de mascati si trantit in mijlocul trotuarului cu amenintarea “daca nu dispari insantaneu iti punem catuse si nu stiu cate oase iti mai raman intregi”… m-am ridicat de jos si chiar nu stiam ce se intampla… am incercat sa explic “autoritatilor” care intervenisera in forta ca nu sunt un agresor, dar de data asta m-au imobilizat la pamant, numai ca atunci cand am vazut catusele am reactionat si m-am eliberat folosind si eu forta, doi dintre mascati pierzandu-si cunostinta in urma actiunii mele de a se elibera din imobilizare… ce ma doare si azi sunt trei gloante de cauciuc pe care le-am incasat si amenda pentru ultraj si tulburarea linistii… Am fost pe punctul sa fiu judecat insa au fost retrase plangerile din partea “partilor vatamate” in momentul cand au aflat ca fosti camarazi din Legiunea Straina m-au vizitat la scurt timp, insa in alt scop… in cateva zile eram angajati KFOR si eram in Kosovo…

  6. daniel said, on July 11, 2009 at 5:08 pm

    am fost si eu inselat in 10.iulie.2009 in sibiu , de acest talhari la drumul mare , cu ani in urma te acostau in fata bancilor dar acum cum legea in Romania este foarte permisiva cu astfel de hiene , s-au mutat in spatele ghiseului capatand personalitate juridica , dar practicand inselatoria de cea mai joasa speta intr-un cadru legal, mintindu-te in fata , inselandu-te , luandute de prost, si parca institutiile care ar trebui sa ne protejeze pe NOI cetatenii acestei tari de scursori si lepadaturi ,a aceasta saralex s.r.l. , parca nimic nu se misca , dandumi im presia ca sunt intrun fel protejati de legea romana, la adapostul permisiv al acesteia aceste gunoaie desfasurandu-si activitatiile ilicite.Va rog raspundeti-mi cumva sa facem front comun impotriva acestui flagel care a facut victime in toata tara.

  7. Marla said, on June 17, 2009 at 9:04 pm

    BRASOV, MARE ATENTIE : saralex pe Republicii nr.47 in 1-2 ore, trei zile 15-17 iun, 5 persoane inselate grosolan; intre acestea, un sef din Consiliul Europei – trebuia sa-l auda Podgoreanu. SIGUR il putem opri: CAUTATI-MA, va rog

  8. Adriana said, on June 1, 2009 at 9:42 am

    Nu va mai plangeti politiei sau oficiului pentru protectia consumatorului ca nu rezolvati nimik, stati in fata casei de schimb cu randul si aveti grija sa nu mai aiba nici un client timp de o luna. Sigur paguba lor va fii mult mai mare decat a voastra. Uniti-va si ajutati-va intre voi, e singura solutie! Nimeni altcineva nu va va ajuta!!Haideti sa ne strangem cumva pe grupul format si sa facem o campanie impotriva lor daca suntem mai multi putem cere si ajutorul primariei.

  9. luiza said, on May 15, 2009 at 9:33 pm

    de curand am fost si eu inselata de acesta casa de schimb,si cu uimire am constat ca nu sunt singura,ba chiar sunt zeci de oameni in situatia mea,din toata tara.trebuie sa facem ceva,trebuie sa ne unim sa il putem distruge pe acest om,asa cum ne-a distrus si el pe noi.va rog contactati-ma,sunt hotarata sa merg pana in panzele albe,dar am nevoie de sprijinul vostru.singura e foarte greu

    • Adriana said, on June 1, 2009 at 9:44 am

      Luiza, fa-ti te rog o adresa de mail speciala pt acest caz, si public-o pe site. Si eu sunt la fel de hotarata ca si tine, am si facut cateva chestii in acest sens. Haide sa discutam,astept adresa ta


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

