Stop inselatoriei Saralex

Pentru inceput

Posted in Uncategorized by stopsaralex on February 20, 2009

Inceput: am creat adresa de email stopsaralex@yahoo.com si grupul de discutii http://groups.yahoo.com/group/stopsaralex.

Trimiteti aici marturiile dumneavoastra ,vom posta totul pe acest site.. Adunati-va hartiile, dosarele si vom face o plangere comuna catre toate autoritatile care sunt implicate in apararea si sprijinea intereselor cetatenilor.

Avem ca sprijin momentan 2 avocati din Timisoara.

Avocatii sugereaza un proces in care cei inselati sa faca parte comuna ; in acest moment suntem 4 persoane inscrise sa deschidem acest proces.

 


6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. allexa said, on January 30, 2010 at 6:33 pm

    si eu am fost inselata azi…si am facut o plangere la ei ceea ce e inutila cred eu..si as dori sa stiu unde pot merge sa fac o plangere…nu e vb de bani..dar totusi..

  2. Marla said, on June 19, 2009 at 2:25 pm

    ATENTIE MARE la saralex in BRASOV!!! 2 puncte de schimb in centrul istoric, pe str. Republicii si unul in Orizon fura clientii clientii ca in codru. Nu pot sa va redau ce spun despre Romania din cauza lor, strainii(inclusiv un sef din Consiliul Europei) inselati cu zecile.
    Avertizati si voi cum puteti(verbal, fluturasi, presa,tv…) clientii potentiali (de pacalit de catre saralex) .

    CE FACEM, CUM II OPRIM ???

  3. adrian said, on June 8, 2009 at 7:11 pm

    au inceput si la brasov! ATENTIE !!! saralex grup e un pericol pentru banii dumneavoastra ! IN BRASOV;SUNT IN COMPLEXUL ORIZONT 3000! nu schimbati valuta la ei ! PATRON ALEXANDRU PODGOREAN,SE DA FIUL UNUI DEPUTAT !DEPUTATUL IN CAUZA NE SPRIJINA SA IL DEMASCAM ! A FOST ANCHETAT LA CLUJ,SIBIU ETC! acum e la brasov,si autoritatile cunosc,dar nu fac NIMIC ! BRAVO !

  4. Blaga Emanuel said, on March 18, 2009 at 7:37 pm

    Saralex Group
    SRL
    profita de neatentia clientilor atunci cand citesc cursul valutar de pe panourile acestora,putin mai atragator decat al altor case deschimb valutar.daca te uiti mai atent ,si asta se intampla de-abia dupa efctuarea tranzactiei,observi ca acel curs afisat este defapt pentru cecurile de calatorie. asta scrie undeva in josul panoului cu litere mai mici ,iar cursul adevarat apare doar in interiorul casei de schimb ,pe o lista,undeva mai la o margine,care la inceput o consideri mai putin importanta; euro nu mai ocupa prima sau a 2a pozitie ,ci este plasat undeva mai spre finalul listei.

  5. Blaga Emanuel said, on March 18, 2009 at 7:35 pm

    18 martie 2009…..de -abia acum am aflat si eu de existenta acestor case de schimb.am mers pe Bulevardul Eroilor nr.27A,Timisoara cu 125euro ….si in urma calculului facut de mine ,cu acel curs afisat trebuia sa primesc 537.5 RON…..mi s-a spus cu un Da ragusit ca asa este …..a urmat intocmirea chitantei ,cu buletinul,semnatura ( care nu trebuia sa o dau,dar bazandu-ma pe confirmarea casierei,si stiind ca trebuie sa ma misc repede ,am dat-o😦 )si am primit banii ,inveliti in chitanta ,ce avea scrisul pe interior.ma uit repede si constat ca am primit doar 428.75 RON ,deci cu 108.75 RON mai putin.am intrebat apoi crezand ca s-a comis o greseala si mi s-a arata acea lista ,de care ziceam la inceput cu adevaratul curs de la casa respectiva.Concluzie:trebuia sa fiu mai atent…….dar totusi nu mi se pare Ok chiar asa sa procedeze…..
    . Emanuel Blaga,18 ani,elev😦

  6. stopsaralex said, on February 25, 2009 at 6:52 pm

    orice comentarii,sugestii sunt binevenite


Leave a Reply

