Stop inselatoriei Saralex

OJPC Cluj, neputincioasa in fata caselor de schimb

Posted in Din presa by stopsaralex on February 22, 2009

OJPC Cluj, neputincioasa in fata caselor de schimb
sursa:citynews | 12 Februarie 2009 – 15:27 |

Casele de schimb valutar continua sa insele clienti, in ciuda amenzilor repetate date de Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) Cluj. Inspectorii oficiului spun ca multe dintre reclamatiile primite de la clujeni implica serviciile oferite de casele de schimb valuta.

„Multi consumator vin la noi si ne spun ca au fost inselati la curs, ca operatoarea de la ghiseu pune degetul pe cursul tiparit pe chitanta care trebuie semnata de client. Noi am facut verificari, dar am vazut ca nu este posibil asa ceva. Noi nu prea avem ce sa facem. Desi legea spune ca oamenii trebuie instiintati verbal despre cursul valutar daca solicita acest lucru, consumatorii nu primesc informatiile exacte. Ei intreaba «Cat imi dati pentru un euro», iar operatoarele spun «Cat este afisat»”, a declarat Lenuta Suteu, inspectorul-sef al OJPC Cluj.

Aceasta le sugereaza clujenilor sa efectueze schimbul de bani la banci si nu la case de schimb valutar. „Am fost in inspectii la casele de schimb valutar si pe langa fiecare societate stau cativa insi de ti-e si frica de ei. Diferenta intre cursul de la banci si de la casele de schimb valutar este foarte mica. De aceea le sugerez tuturor consumatorilor sa mearga mai bine la banci pentru astfel de servicii”, a mai spus Suteu.

In alta ordine de idei, Lenuta Suteu a solicitat un paznic la sediul OJPC de pe strada Navodari. „De multe ori ramane doar un inspector si aici vin diversi oameni, unii chiar in stare de ebrietate. Am avea nevoie de un gardian care sa stea pe parcursul orelor de consultatii cu publicul de paza aici”, a conchis inspectorul sef.

Tudor Ravoiu

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ionut said, on November 30, 2009 at 11:39 pm

    Teapa S.C. BESTCHANGE S.R.L – eroilor 42 sau 45 ca nici nu mai stii ca pe chitanta scrie 45.

    Aceeasi faza cu cursul valutar cu cecuri calatorie etc insa.. sint aproape sigur ca afara au afisat un curs fals (ceea ce m-a determinat sa intru) dupa care complicle tiganului de la ghiseu a iesit si a schimbat cursul astfel incat sa fie cel din chitanta..

    Politia (112) a spus ca ei se ocupa numai de scandaluri – o cucuoana siktirita parca nu e paltitia din banii nostri sa ne protejeze de infractori -adica furtul si inselaciunea nu e treaba politiei?

    AM de gand sa dau in judecata pe tiganul de la tejghea – cel care m-a tepuit si pe patron si pe masa si pe tacsu pina in pinzele albe.. pentru inselaciune – caz penal ..

    Sa ii vad in tribunal cat de smecheri sint niste tigani analfabeti.
    Astia trebuie sa dispara – asa ceva este inadmisibil in cluj in anul 2009.

  2. luiza said, on May 15, 2009 at 9:40 pm

    Numarul meu de telefon este 0748408503 iar adresa de e-mail este alida_luiza@yahoo.com.Aceeasi imi este si adresa de messenger.Va rog din suflet sa indrazniti sa ma contactati.

  3. Oana Nicodim said, on April 28, 2009 at 11:04 pm

    Buna,

    As vrea foarte mult sa iau legatura cu tine si cu altii care ti-au mai scris ca au fost excrocati; Intentionez o actiune puternica , dar vreau sa culeg declaratii;
    Te rog sa imi scrii pe email-ul personal

    Merci

    Oana

  4. Regius said, on April 10, 2009 at 10:04 pm

    Modelul se extinde. Am fost si eu ţepuit in acelaşi mod de SC COMTOURS EXCHANGE SRL la casa de schimb de vis-a-vis de posta de langa magazinul Central. (curs 3.4090 in loc de 4.09). Voi face reclamaţie.

  5. stopsaralex said, on March 11, 2009 at 6:03 pm

    Te rog fa plangere SCRISA la protectia consumatorului, la politie, la BNR sucursala din Cluj , la administratia financiara si la registrul comertului.
    Eu personal am depus plangerile in februarie; deocamdata doar de la BNR am primit confirmare ca plangerera a fost trimisa la Departamentull Sesizari din cadrul BNR Bucuresti.

  6. Ciprian I said, on March 6, 2009 at 7:27 pm

    Exact in aceeasi poveste ca mai sus m-am trezit si eu azi 06-03-2009 la casa de schimb de pe B-dul Eroilor nr.42 numita S.C. BESTCHANGE S.R.L a carui patron este tot un bucurestean si in loc de un curs de 4.28lei/1euro, am primit 3,55lei/euro, semnand acea hartie am semnat oficial excrocheria cu care m-am legat singur de maini din punct de vedere legal, nu mai putand face absolut nimic .Asa ca am fost luat de brat si aruncat afara de angajatul ,om de ordine , care face curatenie cu fraierii care au reusit sa cada in capcana lor din plin centru Clujului, moment in care mi s-a spus ca daca continui sa mai contest tranzactia cheama politia pt. neparasirea unei proprietati private.
    Frustrarea este pana la cer si inapoi cand vezi cata nedreptate este posibila si legea ii protejeaza pe aceste capuse ale societatii care “sug sangele” zi de zi ale oamenilor cinstiti.

    • Oana Nicodim said, on April 28, 2009 at 11:42 pm

      Cirpian te rog mult daca poti sa imi transmiti si pe email “patania ta” si eventual actele pe care le-ai depus; Am patit-o si eu azi tot la ei in Bucuresti MAGHERU 22 vis avis de EVA ;

      La mine magaria a fost mai mare; Pt ca eu mi-am dat seama si cu hartia in mana am refuzat tranzactia.Iar casiera Voinea Daniela mi-a smuls efectiv hartia din mana;

      Chestia asta cu hartia deja semnata o spune politia , insa eu VA ADUC UN ARGUMENT FOARTE TARE : DATA VIITOARE NU O ITI MAI DEA NICI UN BAN ca i-ai dat hartia semnata;

      Ce facem atunci? Ca procedura peste tot e : semnezi si dai hartia apoi e banii; Si totul pe foaie este corect…si CASIERA nu iti mai da banii ce faci?

      Ai incredere in mine , ca pe mine nu teapa de 1 milion m-a inversunat CI FAPTUL CA am cautat pe bloguri si se intampla genul asta de inselatorie din 2006 cu panoul de cecuri valutare si pt ca multi s-au lasat descurajati de politie si nu au mai facut plangeri….se va mai intampla!!

      Poti face sesizarile si prin email asa ca lasa comoditatea!!

      • luiza said, on May 15, 2009 at 9:39 pm

        as dori neaparat sa iau legatura cu Doamna Nicodim.Niste prieteni f buni au patit-o chiar ieri,am fost de fata.Vreau sa merg pana in panzele albe,dar am nevoie de ajutorul tuturor care au patit-o la aceasta casa de schimb valutar.Oameni buni,e munca noastra,ceea ce fura ei.Prietenii mei au facut imprumut la banca sa sa isi faca si ei un acoperis deasupra capului.I-au pagubit cu 6000 RON.Politia ne-a intors spatele,OPC-ul la fel.Trebuie sa existe o solutie.Haideti sa ne unim,si sunt sigura ca impreuna vom reusi.


Leave a Reply

